ၾကံရည္ေရာင္ ဘရာစီယာ

ပူျပင္းေတာက္ပတဲ့ ေနေရာင္ျခည္ေအာက္မွာ မပြင့္ႏိုင္တဲ့ အဖူးေတြနဲ႔ ပိေတာက္ပင္ႀကီးတစ္ပင္ဟာ တုိက္ရဲ႕ေနာက္ဖက္အိမ္က ျခံဝင္းေထာင့္မွာရွိတယ္။ ကိုယ္ေနတဲ့ တိုက္ခန္း ၅ ထပ္က ၾကည့္ရင္ ပိေတာက္ပင္ႀကီးရဲ႕ အလယ္ေလာက္နဲ႔မွ အတည့္ျမင္ရေလာက္ေအာင္ႀကီးတဲ့ အပင္ႀကီးပါ။

ေနာက္ေလးငါးဆယ္ရက္ၾကာရင္ သႀကၤန္ ေရာက္ေတာ့မွာမို႔ မိုးကလည္းရြာခ်င္သလုိလုိနဲ႔ အံု႔ဆိုင္းေနပါတယ္။ ဒီရာသီဥတုကေတာ့ ခံစားရအခက္ဆံုးရာသီခ်ိန္နဲ႔ အပူဒဏ္ပါပဲ။ အံု႔ဆိုင္းလာခ်ိန္ ခဏေလးလည္း မီးၿမႇိဳက္ထားသလုိပဲ ပူတယ္။ ဒီလုိ အံု႔ပ်လာၿပီဆိုမွျဖင့္ ေလကလည္း သစ္ရြက္ကေလး တစ္ရြက္ေတာင္ မလႈပ္ႏိုင္ေအာင္ ၿငိမ္သက္ေနတတ္ျပန္ေရာ။ သႀကၤန္မိုးေလးရြာလုိက္မွသာ ဒီအပူကၿငိမ္းၿပီး အခုအ႐ုပ္ဆိုးေနတဲ့ ပိေတာက္ပင္ႀကီး ဟာလည္း တစ္ပင္လံုးဝါထိန္ခ်က္ခ်င္း မ်က္လွည့္ျပသလုိ လွပလာေတာ့မွာလုိ႔ ေနာက္ေဖးဝရန္တာမွာ ယပ္ေတာင္ေလးတစ္ေခ်ာင္းနဲ႔ ေတြးေနမိပါတယ္။

မီးက ပ်က္ေနတယ္ေလ။ အခန္းထံမွာ အဲရ္ကြန္းဖြင့္ၿပီး ေနခ်င္လုိ႔မရေလေတာ့ ေလကေလးရလုိရျငား ေနာက္ေဖးဝရန္တာကိုပဲ ထြက္ထုိင္ရ ေတာ့တာေပါ့။ ေခါင္းေပၚမွာကေတာ့ မနက္က ေလွ်ာ္လွမ္းထားတဲ့ အက်ႌနဲ႔ တီရွပ္ေလးငါးထည္က တိုးလုိ႔တြဲေလာင္း။ ေန႔တစ္ဝက္မက်ဳိးေသးဘူး။ လံုးဝေျခာက္ေသြ႔ေနၿပီ ေႏြရဲ႕ ပူခ်က္ကေတာ့ ျပင္းပါဘိျခင္း။

ေနာက္ဖက္က အိမ္ကေတာ့ တစ္ထပ္တုိက္ပုေလးပါ။ ျခံေထာင့္ ပိေတာက္ပင္ႀကီးရဲ႕ ေဘးကြက္လပ္မွာ ႀကိဳးတန္းနဲ႔အျပည့္ အဝတ္ေတြလွန္းထားတာကို ေတြ႔ရတယ္။ ေယာက်္ားအဝတ္အစားက နည္းပါတယ္။ အမ်ားစုက မိန္းမအက်ႌေတြပဲ။ ေရတြက္ၾကည့္တာ ထူးထူးျခားျခား ဘရာစီယာက ခ်ည္း ၁၂ ထည္ပါတယ္။ အျဖဴ၊ အညိဳ၊ အနက္ အစံုပဲ။

အဲဒီ အဝတ္ႀကိဳးတန္းကိုေငးရင္း ငယ္တုန္းက အညာမွာေနခဲ့ရတဲ့ ကေလးဘဝကို ျပန္သတိရမိပါတယ္။ အညာမွာလည္း ခုလုိပဲ ျခံဝင္းကက်ယ္ေတာ့ အဝတ္ႀကိဳးတန္းကို အျပင္ေနပူပူမွာထားၿပီး လွန္းၾကရတာပဲ။ အေမက အဝတ္ေတြေလွ်ာ္ၿပီးတာနဲ႔ အဝတ္လွမ္းရမယ့္ တာဝန္က အငယ္ျဖစ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ပဲေလ။ အဲဒီအခါလည္း အခုလိုပဲ ဘရာစီယာေတြပါတာေပါ့။ အိမ္မွာက အေမရယ္၊ အစ္မ ၃ ေယာက္ရယ္ဆိုေတာ့ ခုလိုပဲဘရာစီယာေတြဟာ တစ္ခါတစ္ခါေလွ်ာ္ရင္ ဘယ္နည္းလိမ့္မလဲ။

အဲဒီလုိ ဘရာစီယာေတြကို ႀကိဳးတန္းမွာလွန္းရတဲ့အလုပ္ကို ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဘယ္ေတာ့မွ မလုပ္ခ်င္ခဲ့ပါဘူး။ သူဟာ တျခား ပုဆိုးေတြ၊ အက်ႌေတြ လွန္းရတာနဲ႔ မတူဘူးေလ။ အဝတ္ခ်ိန္ေတြကေန သူျပဳတ္မက်ေလေအာင္၊ ပခုံးသိုင္းႀကိဳးေလးေတြကို ကလစ္နဲ႔ေသခ်ာညႇပ္လွန္းရတယ္။ ဒီဟာက ကရိကထပိုတဲ့အျပင္ ေယာက်္ားေလးျဖစ္ေနေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က မလုပ္ခ်င္တာနဲ႔ တူပါရဲ႕။ ဒီဘရာစီယာေတြကိုျမင္တိုင္း ရင္ထဲကိုမပ်က္မကြက္ေရာက္လာတာကေတာ့ (ေလာေလာဆယ္မွာေတာ့) ေနာက္ဆံုးထားခဲ့တဲ့ ရည္းစားေကာင္မေလး။ သူ႔ နာမည္က “ေမ”တဲ့။

အဝတ္ႀကိဳးတန္းမွာ ဘရာစီယာေတြ သြားလွန္းရတိုင္း၊ ညေနဖက္ေျခာက္လုိ႔ သြား႐ုတ္ရတိုင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္ဟာ၊ ဒီဟာေတြကို ယူလာကိုင္လာရတာ မႀကိဳက္ေၾကာင္း၊ မလုပ္ခ်င္ေၾကာင္းကို အေမတို႔ အမတို႔သိေအာင္ အမူအရာအားျဖင့္ ျပသေလ့ရွိပါတယ္။

အဲလိုအခါ အေမကမ်ားေသာအားျဖင့္ မသိေယာင္ေဆာင္ေနတတ္ေပမယ့္ တစ္ခါကေတာ့ ေဟာဒီလုိေခါင္းကိုေခါက္ၿပီး ေျပာဖူးပါတယ္။

“ဘာ... နင္က ေယာက်္ားေလးမို႔လုိ႔ ဘရာစီယာေတြကို မကိုင္ခ်င္ဘူး၊ မလွန္းခ်င္ဘူး၊ ဟုတ္လား။ ဟင္း... ဟင္း... ခုေတာ့ ဒီလုိေပါ့ကြယ္။ ေနာက္မ်ားေတာ့ နင္ဆိုတဲ့ေကာင္ဟာ ဘရာစီယာကို ကိုင္ခ်င္လြန္းလုိ႔ တားမႏိုင္ဆီးမရျဖစ္တဲ့အခ်ိန္ကိုေရာက္လာဦးမွာပါ သားရယ္၊ သိပ္မၾကာပါဘူး” တဲ့။

မဲ့ခါရြဲ႕ခါရယ္ေမာရင္း အဲဒီလုိေျပာတာက အိမ္ကရက္ကန္းအလုပ္သမားေတြရယ္၊ အမလတ္ရယ္ေရွ႕မွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ကရွက္ၿပီး လက္ထဲက ဘရာစီယာေတြအပါအဝင္ အဝတ္ေတြကို မီးပူထုိးရမယ့္ စားပြဲေပၚပစ္တင္ၿပီး အိမ္ထဲဝင္ေျပးသြားေတာ့ သူတို႔က ရယ္ေမာက်န္ရစ္ၾကတယ္။

အေမက အညာသူပီပီ စကားေျပာရင္ ေဟာေဟာဒိုင္းဒိုင္း ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းေျပာေလ့ရွိတယ္။ အသံကလည္း က်ယ္ပါဘိျခင္း။ အခုလည္း သူ႔အသံကို ေဘးအိမ္ေတြကပါ ၾကားတာမုိ႔ ေနာက္ေန႔  ေတြမွာ အဝတ္ထြက္လွန္းရင္ ေဘးအိမ္ေတြက ကၽြန္ေတာ့္ကို လွမ္းလွမ္းစတာခံရၿပီေလ။ “ေဟ့... စိုးႏိုင္...၊ ဒီေန႔ ဘရာစီယာ ဘယ္ႏွစ္ထည္လဲကြ” ဆိုတာမ်ဳိးေပါ့ဗ်ာ။ လူပ်ဳိေဖာ္ မဝင့္တဝင္ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္အဖုိ႔၊ ဘာကိုရွက္မွန္းမသိ အရွက္သည္းခဲ့ရဖူးပါတယ္။

အဲဒီ ဘရာစီယာမ်ားဟာ တကယ္ေတာ့ အဝတ္ႀကိဳးတန္းမွာတင္ ၾကံဳရဆံုရတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ေတာ္ေတာ္ပဲ ေရစက္ရွိပါတယ္။ အိမ္က ရက္ကန္း ႐ံုအျပင္ အပ္ခ်ဳပ္လုပ္ငန္းလည္း လုပ္ေတာ့ ခ်ဳပ္တဲ့ထဲမွာ ဘရာစီယာနဲ႔ ေဘာ္လီက အဓိကျဖစ္ေနျပန္ေရာဗ်။

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ငယ္စဥ္ခ်ိန္ခါတုန္းက အဲဒီ ဘရာစီယာတို႔ ေဘာ္လီတို႔ဟာ ခုလိုၾကံဳရာဆိုင္မွာ အဆင့္သင့္၊ ေပါေပါမ်ားမ်ားရွိေနတာ၊ တင္ေရာင္းေနတာမ်ဳိး မဟုတ္ပါဘူး။ အပ္ခ်ဳပ္ဆိုင္ေတြနဲ႔ မကင္းႏိုင္ေသးတဲ့ ေခတ္။ အညာမွာဆိုေတာ့ ဘရာစီယာဝတ္သူထက္၊ ေဘာ္လီနဲ႔ ရွင္မီးအက်ႌေတြ ဝတ္သူကေတာ့ ပိုမ်ားပါတယ္။ 

ကတ္ထူျပားပံုစံေတြနဲ႔ ပိတ္စေတြေပၚမွာ ေဘာ္လီခြက္ေတြ၊ ကိုယ္ထည္ေတြကို ခဲျခစ္ခိုင္းတာ၊ ကတ္ေၾကးနဲ႔ ညႇပ္တာေတြ ကူလုပ္ရတဲ့အခါ စိတ္ကအႀကီးႀကီး ညစ္မိခဲ့တယ္။ အထူးသျဖင့္ အိမ္ကို အတန္းထဲက သူငယ္ခ်င္းေတြလာတဲ့အခါ အလိုလို႐ိႈးတန္းရွန္႔တန္ျဖစ္မိတယ္။ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္နဲ႔၊ အဲဒီမခ်ဳပ္ရေသးတဲ့ ေဘာ္လီအက်ႌ ျဖတ္စအပိုင္းေတြဟာ ဘာမွ မဆိုင္သလုိ ခံစားခ်က္က ဘာေၾကာင့္ရေနမွန္းလည္း မေျပာတတ္ပါဘူး။ အိမ္က အလုပ္ကို ကူလုပ္ေနတာလုိ႔ သိေပမယ့္ ဒီဟာေတြကို မကိုင္ခ်င္ မတြယ္ခ်င္ မုန္းတီးမိတာ ခဏခဏ။

မုန္းတီးတဲ့ၾကားကပဲ အဲဒီေဘာ္လီနဲ႔ ဘရာစီယာေတြအေၾကာင္းကို၊ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေတာ္ေတာ္သိသူတစ္ေယာက္ျဖစ္လာပါတယ္။ ေက်ာဖက္က ေဘာ္လီခ်ိန္ေတြမွာ ခ်ိတ္ကို ဘယ္လိုထည့္ခ်ဳပ္တာလဲ၊ ခ်ိတ္ႀကီးနဲ႔ ခ်ိတ္လတ္၊ ခ်ိတ္ေသးေတြအ ေၾကာင္း၊ သံခ်ိတ္နဲ႔ ေၾကးဝါခ်ိတ္ကြာပံုအေၾကာင္း၊ ခ်ိတ္ကို ဓါးတိုနဲ႔ ဓါးရွည္မွာ ဘယ္ႏွစ္ခုစီထည့္တာလဲ၊ အစိတ္အက်ဲ ဘယ္ေလာက္ထားသလဲဆိုတာေတြ အကုန္သိ၊ ရန္ကုန္သိမ္ႀကီးေစ်းကလာတဲ့ ခ်ဳပ္ထည္ ၁၀ ထည္စည္းေတြေၾကာင္းလည္းသိ၊ ေက်ာခ်ိတ္မထားဘဲ ေရွ႕မွာခ်ိတ္လာလုိ႔ရတာလည္းသိ၊ သိဆို ႐ိုး႐ိုးေကာ္ၾကယ္သီးေတြနဲ႔ တပ္ဝတ္တဲ့ ခပ္ေပါေပါ ရွင္မီးအက်ႌကအစ၊ တစ္ခုတည္း ႏွစ္ခုတည္းပါတဲ့ ခ်ိတ္ကေလးကိုေတာင္ မျမင္ရေအာင္ ဝွက္ၿပီး တပ္ထားတဲ့ လက္သန္းႀကိဳး ဘရာစီယာေတြအထိကုိ ပတ္သက္ခဲ့ရေပသကိုးေနာ္။

ရည္းစားေတြ တစ္ေယာက္ၿပီးတစ္ေယာက္ ေျပာင္းလဲရင္း ရင့္က်က္လာတဲ့အရြယ္၊ အေမလည္း ကြယ္လြန္တာ ႏွစ္အေတာ္ၾကာၿပီျဖစ္တဲ့အရြယ္မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ငယ္စဥ္က အေမေအာ္ႀကီးဟစ္က်ယ္ ေျပာဖူးခဲ့တဲ့ ဘရာစီယာဆိုင္ရာ မွတ္ခ်က္ကို ျပန္ၾကားရင္း၊ ေၾသာ္... အေမ့စကား မွန္လိုက္တာလုိ႔ လြမ္းစိတ္နဲ႔ ေတြးေတာမိပါတယ္။

ဟုတ္တာေပါ့။ အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္လက္ဟာ ဘရာစိယာကို ကိုင္တြယ္ရမွာ မရဲ႕မဝံ့ရွက္ရြံ႕ေနတာေတြ ဘယ္မွာရွိေတာ့လုိ႔တုန္း။ လူကလည္း အရင္ေရႊဘုိမွာေနတဲ့ မဲမဲပိန္ပိန္ ကုပ္ေခ်ာင္းေခ်ာင္း အညာသား ေတာသားေလး မဟုတ္ေတာ့ဘူးေလ။ ရန္ကုန္မွာေနတယ္။ ႐ုပ္မလွေပမယ့္ ေဘာ္ဒီလွရင္လည္း ေကာင္မေလးေတြက သေဘာက်တတ္ တယ္ဆိုတာသိၿပီး Gym မွန္မွန္သြား၊ ေသခ်ာ ဂ႐ုစိုက္ ဝတ္စားတတ္တဲ့ ငနဲတစ္ေကာင္ ျဖစ္လာၿပီကိုးဗ်။

ခုလက္ရွိရည္းစား “ေမ”နဲ႔ စေတြ႕တာလည္း ေျပာမယ္ဆို ဘရာစီယာအေၾကာင္းက ပါေသး တယ္။ ေမနဲ႔က က်ား၊ မ ၂ ခ်ိန္ခြဲထားတဲ့ Gym မွာ အဝင္အထြက္ဆံုေနၾကရင္းနဲ႔က ႀကိဳက္သြားတာေလ။ ေဘာ္ဒီအလြန္လွပေသာ ေမဟာ ရင္အလွ ခါးအလွ ေပၚလြင္ေအာင္ ေသခ်ာခ်ဳပ္ထားတဲ့ ျမန္မာအက်ႌ ပါးပါးက်ပ္က်ပ္ကေလးေတြခ်ည္း ဝတ္တတ္တယ္။ အဲဒီေတာ့ ေမဝတ္တဲ့ ဘရာစီယာေလးေတြဟာလည္း မၾကည့္ခ်င္ ျမင္လွ်က္သားဆိုသလုိေပါ့ဗ်ာ။ အေကာင္းစားမွန္း သိသာတာေလးေတြခ်ည္း သူကဝတ္ေလ့ရွိတာဗ်။

ဒီေန႔က အသားေရာင္၊ ေနာက္ေန႔က် အနက္၊ ဒီတစ္ခါကေတာ့ ႀကိဳးေပ်ာက္ေလးပါလား။ ေဟာ... လက္တစ္လံုးစာ Single hook ေလး ဝတ္ျပန္ၿပီ စသျဖင့္ ေန႔တုိင္းလုိပဲ ကၽြန္ေတာ္က သတိျပဳၾကည့္မိပါတယ္။ ကိုယ္က ဒီဘရာစီယာမ်ဳိးစံုနဲ႔ ငယ္စဥ္ကတည္းက ထိေတြ႕ရင္းႏွီးခဲ့တဲ့ သူေပကိုး။

တကယ္ေတာ့ အထက္မွာ ကၽြန္ေတာ္က မၾကည့္ခ်င္ျမင္လွ်က္သားဆိုခဲ့တာ မမွန္ကန္ပါဘူး။ ေယာက်္ားသဘာဝ၊ ၾကည့္ခ်င္ျမင္ခ်င္လုိ႔ကုိ “ၾကည့္ခ်င္ျမင္လွ်က္သားျဖစ္တာလို႔ ဆိုမွမွန္မွာပါ။ Gym မွန္မွန္ကစားတဲ့ မိန္းကေလးဆိုေတာ့ ေမ့ကိုယ္လံုးေလးက ရင္ေရာ တင္ေရာ ဘာမွအျပစ္ဆိုဖြယ္မရွိ ခါးေသးရင္ခ်ီ ပဒုမၼနီ။ သူဝတ္တဲ့ ဘရာစီယာမ်ဳိးစံု အမိုက္စားေလးေတြနဲ႔ လုိက္ဖက္လွပ၏ေပါ့ဗ်ာ။ စိတ္ထဲက အမွတ္ေပးမိတာပဲ။

အဲဒီလုိငမ္းတဲ့ မ်က္စိနဲ႔တစ္ဖံု၊ အေၾကာင္းမရွိ အေၾကာင္းရွာ အဝင္အထြက္ႏႈတ္ဆက္၊ အေအးဆိုင္ေလး ဘာေလးအတူထိုင္ျခင္းနဲ႔ တစ္နည္းနဲ႔႔၊ သိပ္မၾကာခင္မွာပဲ ေမနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္သူျဖစ္လာ ၾကပါတယ္။ ျဖစ္လာမယ္ဆိုတာကိုလည္း ကၽြန္ ေတာ္က ပိုင္ပိုင္ႏိုင္ႏိုင္ တြက္ဆခဲ့ႏိုင္သူပါ။

“ကိုစိုးႏိုင္က ကစားတာၾကာၿပီထင္တယ္၊ ေဘာ္ဒီက က်စ္လ်စ္ေနတာပဲ မတ္ဆယ္လ္ဒက္ဖေနရွင္း အေတာ္ေကာင္းေနၿပီ။ Six Packs ေတာင္ အေတာ္မိုက္ေနၿပီဆိုတဲ့ မွတ္ခ်က္တစ္ခုစီကို ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့ ေကာင္က ေကာင္းေကာင္းသ႐ုပ္ခြဲ တတ္ပါတယ္။ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ မ်က္လံုးအၾကည့္၊ စကားအသြားအလာေတြကို ၾကည့္ၿပီး သူဟာ ကိုယ့္ပိုက္ကြန္ထဲေရာက္လာမွာလား၊ မေရာက္လာဘူးလား၊ သူ႔ဟာသူ ပိုက္ကြန္ထဲတိုးဝင္လာမွာလား၊ ကိုယ္က ကြန္ပစ္ဖမ္းရမွာလားဆိုတာ ေကာင္းေကာင္းသိတာေပါ့။

ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့ ေကာင္က သူတို႔ဝတ္တဲ့ အတြင္းခံဘရာစီယာေတြေတာင္ ရင္သားပံုစံအမ်ဳိးမ်ဳိးအတြက္ အႀကီးအေသး၊ ပံုမာ ပံုေပ်ာ့ အမ်ဳိးစံု ဒီဇိုင္းစံုေအာင္ ကတ္ထူျပားေတြနဲ႔ ပံုညႇပ္ထုတ္ေပးဖူးတဲ့ေကာင္၊ မိန္းမတစ္ေယာက္ျမင္တာနဲ႔ ဘရာစီယာ ဘယ္နံပါတ္၊ ဘယ္ Size ဘာအမ်ဳိးအစား ဝတ္သင့္တယ္ဆိုတာ တန္းၿပီးေျပာႏိုင္တဲ့ ေကာင္ပါဗ်ာ။

အပူဒဏ္သက္သာရာ ရလုိရျငား အခု ေနာက္ေဖးဝရန္တာမွာ ထြက္ၿပီး ထုိင္ေနမိတဲ့ ဒီတိုက္ခန္းဟာ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ကြန္းခုိရာ လူပ်ဳိရိပ္သာဆိုပါေတာ့။ ဘဝရဲ႕အခ်ိန္အေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ဒီေနရာေလးမွာပဲ ကုန္ဆံုးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ သူမ်ားတကာလုိ ခရီးသြားတာ၊ အေပါင္းအသင္းနဲ႔ ဟိုလည္ ဒီလည္၊ ဆိုင္တကာ ထုိင္ဆိုတာမ်ဳိးေတြလည္း ဝါသနာမပါေတာ့ ႐ံုးသြားခ်ိန္ Gym သြားခ်ိန္နဲ႔၊ မနီးမေဝးမွာေနတဲ့ အစ္မမ်ားအိမ္ကို (ထမင္းသြား စာရင္း၊ အဝတ္ေလွ်ာ္စရာသြားပို႔ရင္း)ေရာက္တဲ့ အခ်ိန္ေလာက္ပဲ အျပင္ထြက္တတ္တာ။

မၾကာလွေသးတဲ့ ေဆာင္းအကုန္ ေႏြအကူး၊ သာယာတဲ့ေန႔ေလးတစ္ေန႔မွာ ေမဟာ ကၽြန္ေတာ့္  ဖိတ္ေခၚမႈနဲ႔ ဒီအခန္းကို လုိက္လာခဲ့ဖူးတယ္။ “အကို႔အခန္းကို လိုက္လည္ပါလားေမ”လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္က ရဲရဲဝ့ံဝံ့ ဖိတ္ေခၚေတာ့ ေမက ရွက္ေသြးျဖာေနတဲ့ မ်က္ႏွာေလးကို ခ်က္ခ်င္းပဲ ျပန္လည္ျပင္ဆင္ရင္း ရယ္ရယ္ေမာေမာဆိုပါတယ္။

“အင္း... ေယာက်္ားေလးတစ္ေယာက္တည္း တိုက္ခန္းတစ္ခန္းမွာ ဘယ္လိုမ်ားေနမွာပါလိမ့္ဆိုတာကိုေတာ့ စိတ္ဝင္စားသားပဲ၊ လုိက္ၾကည့္ရဦးမယ္၊ အကိုက ဝတ္ထားစားထားရင္ေတာ့ စမတ္က်ေနတာပဲ၊ အိမ္ထဲမွာေတာ့ နတ္ဘံုလား၊ အမိႈက္ ပံုလားဆိုတာကို ေမက သိခ်င္တယ္ရွင့္”တဲ့။

ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့ ေကာင္ကလည္း ေခသူမွ မဟုတ္တာေလ။ သူလိုက္လာမယ္ဆိုတာသိတဲ့ ေနာက္ေတာ့ ေဟာဒီလုိ ခ်က္ခ်င္းတုန္႔ျပန္ၿပီး သူ႔ခါးေလးကိုဆြဲဖက္လုိ႔ ကိုယ့္ရင္ခြင္ထဲ ထည့္ထားလုိက္တာေပါ့။

“ၾကည့္ထားရမွာေပါ့ ေမရယ္၊ ေနာက္က်ရင္ ေမက အိမ္ရွင္မအျဖစ္နဲ႔ ေနရမယ့္ေနရာပဲဟာ၊ သိပ္ၾကည့္ထားသင့္တာေပါ့”

ေမက ဘာမွမေျပာဘဲ ႏႈတ္ခမ္းေထာင့္ကို တြန္႔ေကြးၿပီး မ်က္ေစာင္းခ်ီလုိ႔ ေမာ့ၾကည့္ေနပါ တယ္။

အဲဒီေန႔က ေမဟာ ကၽြန္ေတာ့္အခန္းေလးကိုေရာက္၊ သန္႔ရွင္းသပ္ရပ္တဲ့ ဘုရားခန္း၊ ဧည့္ခန္းနဲ႔ မီးဖုိေခ်ာင္ေတြကို လွည့္ပတ္ၾကည့္၊ စကားမရွိ စကားရွာ လွည့္ပတ္ဟိုေျပာဒီေျပာ။ ကိုစိုးႏိုင္က မဆိုးဘူး၊ ေယာက်္ားေလးေပမယ့္ အိမ္သန္႔ရွင္း ေအာင္ေနတတ္သားပဲ ဆိုတာကို သံုးေလးခါေျပာ ရင္း ေနာက္ဆံုးေနရာ ကၽြန္ေတာ့္အိပ္ခန္းထဲကို ေရာက္တဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ မကုန္ေသးတဲ့ေဆာင္းေၾကာင့္ အလင္းေရာင္ဟာ အေတာ္နည္းသြားၿပီ။ ခန္းဆီးတပ္ထားတဲ့ ျပတင္းေတြေၾကာင့္ အခန္းေလးဟာ ေမွာင္ေနတာေပါ့။

“မီးခလုတ္ ဘယ္မွာလဲဟင္” လုိ႔ ေမးရင္း ကၽြန္ေတာ့္လက္ကို တင္းတင္းဆုပ္ကိုင္လုိက္တဲ့ ေမရဲ႕ လက္ကေအးစက္ေနသလုိ အသံကလည္း စိတ္လႈပ္ရွားေနတာကို မနည္းထိန္းၿပီး ေျပာေနရတဲ့အသံဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္သိတယ္။

ေနာက္မွ ဖြင့္မယ္လုိ႔ တိုးတိုးေျပာရင္း မ်က္ ႏွာခ်င္းဆိုင္ျဖစ္ေအာင္ ဆြဲလွည့္လုိက္တယ္။ ကိုယ္လံုးခ်င္းပူးကပ္ေနေအာင္ တမင္တင္းတင္းဖက္ရင္း ငံု႔ၿပီး နဖူးေလးကိုနမ္းတဲ့အခါ ေမဟာ ဘာအသံမွ ထြက္မလာေတာ့ဘဲ မ်က္ႏွာေလးေမာ့လာပါတယ္။ ဒါဆိုရင္ ႏႈတ္ခမ္းေလးကို နမ္းလုိ႔ရၿပီဆိုတဲ့ အသိနဲ႔ ေရွ႕ဆက္ရင္း ေနာက္ေက်ာက အက်ႌဇစ္ကို ဆဲြတင္လိုက္ပါတယ္။ သူဟာ ဒီေန႔ေက်ာဇစ္နဲ႔ အက်ႌဝတ္လာတယ္ဆိုတာ၊ တကၠစီေပၚမွာကတည္းက ႀကိဳၾကည့္ထားၿပီးသားေလ။ ၿပီးေတာ့ တစ္ဆက္တည္းပဲ ဘရာစီယာခ်ိတ္ကို တစ္ခ်က္တည္းနဲ႔ ျဖဳတ္လုိက္ပါတယ္။

အဲဒီအခိုက္မွာ ေမဟာ ငါးစကၠန္႔ေလာက္ မလႈပ္မယွက္နဲ႔ ၿငိမ္ေနေလေတာ့ ဆက္ၿပီးဇစ္တြဲၿပီးသား အက်ႌနဲ႔ခ်ိတ္ျဖဳတ္ၿပီးသား ဘရာစီယာကို တစ္တြဲတည္းပင့္ၿပီး ခၽြတ္လိုက္ေတာ့မယ္အလုပ္မွာ ေမဟာ သတိဝင္လာဟန္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ကိုတြန္းလိုက္ ပါတယ္။ သူ႔ ကိုယ္လံုးဟာ ႐ုတ္တရက္ေတာင့္တင္းသြားတယ္။

“ေနပါဦး ကိုစိုးႏိုင္... ရွင္က ဘာလုိ႔ ကၽြန္မ ဘရာစီယာခ်ိတ္ကို တစ္ခ်က္တည္းနဲ႔ က်င္က်င္လည္လည္ ျဖဳတ္တတ္ရတာလဲ။ ရွင့္ ၾကည့္ရတာ ဒီလုိျဖဳတ္ေနက်၊ သိပ္ကၽြမ္းက်င္လြန္းေနသလိုပဲ”

ေမ့ဆီက မေမွ်ာ္လင့္တဲ့ အဲဒီစကားသံေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္လည္း ႐ုတ္တရက္ ဘာျပန္ေျဖရမလဲလုိ႔ စကားစရွာမရဘူး။ ေမွာင္ေနတဲ့ အခန္းေလးထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ဟာ မ်က္ႏွာခ်င္း ဆိုင္ရပ္ၿပီး ေက်ာက္႐ုပ္ေတြလုိ ခဏေလး ၿငိမ္ေနမိ ၾကတယ္။ ေနာက္ေတာ့ ရယ္ရယ္ေမာေမာပဲ သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ျပန္အေျဖေပးပါတယ္။

“ေမ ဝတ္ထားတဲ့ ဘရာစီယာက Wacoal ထဲကပဲေလ။ ႏွစ္ခ်ိတ္ပါတဲ့ဟာဆိုတာ အကိုက သိထားတာကိုး ေမရဲ႕။ အစ္ကိုက ငယ္ကတည္းက အိမ္က အပ္ခ်ဳပ္ဆိုင္မွာ အေမတို႔ခ်ဳပ္တဲ့ ေဘာ္လီ၊ ဘရာစီယာ အကုန္ကူညႇပ္ေပးလာရေတာ့ေလ။ ဒီဟာေတြ ဘယ္လုိပံုရွိတယ္ ခ်ိတ္ေတြ ဘယ္လုိတပ္ထားတယ္ဆိုတာေတာ့ မသိဘဲေနမလား ေမရာ...”

ေမက သူ႔ခါးကို သိုင္းဖက္ထားဆဲပဲျဖစ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္လက္ေတြထဲက ေဆာင့္႐ုန္းထြက္ရင္း ေလွာင္ရယ္သလုိ ရယ္ပါတယ္။

“ဟင္း... ဟင္း ဟင္း... ရွင္က ဝါကိုးလ္ဘရာ စီယာတံဆိပ္လည္း သိျပန္တာပဲေနာ္။ ဒီမွာ ေမ ေျပာမယ္၊ ရွင့္ဇာတိေတာၿမိဳ႕ေလးမွာက ဝါကိုးလ္လို အဆင့္ဘရာစီယာေတြ ထုတ္ေနတာလား ခ်ဳပ္ေနတာလား၊ ဟုတ္လား၊ ေမ ထင္တာေျပာရရင္ ေတာ့ ရွင္ဟာ အဲဒီမွာ ကၽြမ္းက်င္လာခဲ့တာေတာ့ ဟုတ္ဟန္မတူပါဘူး။ ဒီအခန္းေလးထဲမွာပဲ ဘရာစီယာတံဆိပ္အမ်ဳိးမ်ဳိးကို ခုလိုေက်ာ္ေလးသိုင္းဖက္ ရင္း ျဖဳတ္တာကို ကၽြမ္းက်င္သြားတယ္ထင္တာပါပဲ”

ေျပာေျပာဆိုဆိုပဲ ေမဟာ ဘရာစီယာကို လက္ေနာက္ျပန္ခ်ိတ္ ျ  ပန္တပ္ အက်ႌေနာက္ဇစ္ ကို ျပန္ဆြဲခ်ရင္း အခန္းအျပင္ကို ျပန္ထြက္ပါေလေရာ။

ကၽြန္ေတာ္က သူ႔ကိုတတြတ္တြတ္ေျဖရွင္းရင္း ဧည့္ခန္းဖက္ကို ျပန္လိုက္လာရပါတယ္။ ပခံုးကုိ လုိက္ဆဲြေတာ့ သူက လက္ကိုပုတ္ခ်တယ္ေလ။

“စဥ္းစားၾကည့္ပါ ေမရယ္၊ အပ္ခ်ဳပ္ဆိုင္မွာ ႀကီးျပင္းလာတဲ့လူတစ္ဦးအဖုိ႔ ဘရာစီယာေတြမွာ  တပ္တဲ့ခ်ိတ္အမ်ဳိးမ်ဳိးကို လက္နဲ႔ထိတာနဲ႔သိတာ ျဖဳတ္ႏိုင္တပ္ႏိုင္ေနတာဟာ ဘာမ်ားထူးဆန္းလုိ႔လဲ ကြာ၊ ခ်ဳပ္တဲ့အခါ ဝါကုိးလ္တို႔၊ ကာဗီကိတ္ ယူေက တို႔ ကေလာဒက္တို႔ စတဲ့နာမည္ႀကီးတံဆိပ္ေတြက Cup Design ေတြ လက္ရာေတြကို မွီျငမ္းရေသးတာ သိမထားလုိ႔ျဖစ္မလား၊ အေမတို႔က ခ်ဳပ္႐ံုပဲ ခ်ဳပ္တတ္တာ၊ ဒီဇိုင္းပိုင္း Cutting ပိုင္းတီထြင္မႈ ပံုက်မႈေတြ သိပ္နားလည္တာ မဟုတ္ေတာ့ အကို တို႔ေမာင္ႏွမေတြကပဲ ဒီႏိုင္ငံျခားတံဆိပ္ေတြအ ေၾကာင္း ေလ့လာၿပီး ျပန္ေျပာၾကရတာေလ။ ဝါကိုးလ္ဆိုရင္ ဖေရယာတို႔ ဆာဘီနာတုိ႔ မတူတာ ေတြအေမ့ကို အကိုတို႔ကပဲ ျပသေပးရတာပါ”

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေမ့ကို ကရားေရလႊတ္ တတြတ္တြတ္ဆိုတာလိုပဲ အရွည္ႀကီးရွင္းျပပါတယ္။ သို႔ေပမယ့္ ေမဟာ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ဘရာစီယာရွင္းတမ္းကို ဘာမွစိတ္ဝင္စားဟန္မျပ ခပ္မဆိတ္ပါပဲ။ ဆံပင္နဲ႔ အက်ႌကို သပ္ရပ္ေအာင္ ျပဳျပင္ၿပီး သကာ လစားပြဲေပၚက သူ႔လက္ေပြ႕အိတ္ကေလးကိုသာ ဖ်တ္ကနဲေကာက္ယူၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကိုႏႈတ္ေတာင္ မဆက္ဘဲ တံခါးဖြင့္ ဆင္းသြားပါေတာ့တယ္။

ဘာမဟုတ္တဲ့ အေသးအဖြဲကိစၥေလးကို ပံုႀကီးခ်ဲ႕ျပႆနာရွာတတ္တဲ့ မိန္းမေတြကို ကၽြန္ေတာ္မႀကိဳက္ပါဘူး။ ေမဟာ သက္သက္မယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ကို အျပစ္ရွာခ်င္လုိ႔သာ ဒီလုိလုပ္တယ္လုိ႔ စိတ္ကယူဆ၊ နာက်င္ခံစားမိတဲ့အတြက္ သူ႔ကို ဖုန္းျပန္ မဆက္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္မွ မမွားခဲ့တာေလ။ Gym သြားတဲ့အခါလည္း အဝင္အထြက္ မဆံုမိေအာင္ကို တမင္ေရွာင္ေနလိုက္ပါတယ္။

ႏွစ္ေယာက္သား တပူးတြဲတြဲ အားကစားခန္းမနားက အေအးဆိုင္မွာ ထုိင္ေနက်ကေန ႐ုတ္တရက္ ဒီလုိျဖစ္သြားေတာ့ ကစားေဖာ္အစ္ကိုႀကီး တစ္ေယာက္က သတိေပးပါတယ္။

“ေဟ့ေကာင္ စိုးႏိုင္... ၊ မင္းက ငတံုးပဲ၊ မိန္းမဆိုတဲ့ အမ်ဳိးက စိတ္ေကာက္တတ္တာခ်ည္းပဲ... စိတ္ေကာက္ၿပီးရင္လည္း သူတို႔ကိုေခ်ာ့မွ ႀကိဳက္တယ္ေလ... ေကာင္မေလးက မင္းျပန္ေခ်ာ့မွာကို ေစာင့္ေနတာ၊ မင္းက ခုလုိတင္းခံေနေတာ့ ျပတ္ သြား႐ံုပဲ ရွိေတာ့မ်ာေပါ့ကြ”

အဲဒီေန႔က အဲဒီအစ္ကိုႀကီးစကားကို ကၽြန္ ေတာ္အင္းအဲမလုပ္ နားေထာင္ရင္း ျပံဳး႐ံုးသာျပံဳး ေနခဲ့ပါတယ္။ ဟုတ္တယ္ေလ၊ ျပတ္သြားတာ့ ဘာျဖစ္လဲ မတတ္ႏိုင္ဘူး၊ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ ဘရာစီယာခ်ိတ္ကို ကၽြမ္းက်င္စြာ ျဖဳတ္တတ္တာဟာ အရည္အခ်င္းတစ္ခုအျဖစ္ ခ်ီးက်ဴးေတာင္ ခ်ီးက်ဴးရမွာ မဟုတ္ဘူးလားလုိ႔ စိတ္ထဲကပဲ ေျပာခဲ့မိပါတယ္။ အခုလည္း ေနာက္ေဖးဝရန္တာမွာ ထိုင္ရင္း စိတ္ထဲမွာ ဒီလုိပဲျပန္ေတြးေနမိပါတယ္။

ခုဆို ေငးၾကည့္ေနမိတဲ့ ပိေတာက္ပင္ႀကီးရဲ႕ အရိပ္က အဝတ္ႀကိဳးတန္းေပၚကိုေတာင္ ေရာက္ေနပါၿပီ။ အိမ္အကူျဖစ္ဟန္တူတဲ့ ကေလးမေလးတစ္ေယာက္ဟာ ႀကိဳးတန္းေပၚက ဘေလာက္စ္နဲ႔ ဘရာစီယာေတြကို ျဖဳတ္သိမ္းေနတယ္။ အဲဒီထဲ မွာ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ပဲ ၾကံရည္ေရာင္ ဘရာစီယာေလးတစ္ထည္ကို ကၽြန္ေတာ္က မ်က္စိရွင္ရွင္နဲ႔ သတိျပဳမိပါတယ္။

ဟာ... ဒီအေရာင္ပဲ... ဟိုေန႔က ေမဝတ္ထားတာ ဇာအက်ႌပါးပါးေလးေအာက္က Wacoal ဘ ရာစီယာေလး၊ ၾကံရည္ေရာင္ေလးပဲ။ ထပ္သတိရရင္းနဲ႔ အိပ္ခန္းတံခါးအျပင္ကို ေဆာင့္ႀကီးေအာင့္ႀကီး ထြက္၊ အိတ္ကို ေကာက္ကိုင္ၿပီး ႏႈတ္ေတာင္ မဆက္ဘဲ မ်က္ႏွာထားတင္းတင္းနဲ႔ တံခါးဖြင့္၊ ျပန္ဆင္းသြားတဲ့ ေမ့ကို ျပန္သတိရရင္း ပိုစိတ္ဆိုးလာမိသလိုပါပဲ။ အထအနေကာင္တဲ့ မိန္းမ၊ အလကား မိန္းမ...။

ဒီကိစၥမ်ာ ကၽြန္ေတာ္ သင္ခန္းစာ အႀကီးႀကီးရတယ္။ ေနာက္ဆိုရင္ ဆင္ျခင္ရမယ္။ မိန္းမတစ္ ေယာက္ရဲ႕ ဘရာစီယာခ်ိတ္ကို ဘယ္ေတာ့မွ ကိုယ့္လက္နဲ႔ ကိုယ္မျဖဳတ္ေတာ့ဘူး။ သူ႔ဟာသူပဲ ျဖဳတ္လိမ့္မယ္။ ကိုယ္ကျဖဳတ္ေပးရင္ ေစတနာက ေဝဒနာျဖစ္ရတယ္ေလ။ ကိုယ္က ဘာမွမသိ၊ ဘာမွ မလုပ္တတ္တဲ့ အစိမ္းေလး၊ အ႐ိုင္းေလးလုိပဲ ေနလုိက္ေတာ့မယ္။

ဘရာစီယာေတြအေၾကာင္းကို ေကာင္းေကာင္းသိၿပီး တရင္းတႏွီးပတ္သက္ခဲ့ဖူးတယ္ဆိုတာ ဒီေန႔ကစ ဘယ္သူမွ အသိမခံေတာ့ဘူး။

ေအာင္ႏိုင္စန္း