Primary tabs

ေနေရာင္ကို အံတုမယ့္နည္းလမ္းမ်ား

အပူခ်ိန္အျမင့္ဆံုး ဧပရယ္လရဲ႕ အျပင္းဆံုး ေနေရာင္ေတြကို ၂၄ နာရီလံုးလံုး ေရွာင္ရွားဖို႔ဆိုတာ မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး။ ဒီေတာ့ ဒီေနေရာင္ေတြကို ကာကြယ္မယ့္နည္းလမ္းေတြကသာ အသံုး၀င္ဆံုးျဖစ္မွာပါ။ အမ်ားႀကီး မဟုတ္ပါဘူး။ (၆) ခ်က္တည္းပါ။

၁။    သင့္ႏႈတ္ခမ္းကိုကာကြယ္ပါ…
ေနေရာင္ျခည္ဟာ ႏူးးညံ့တဲ့ ႏႈတ္ခမ္းတစ္သွ်ဴးေတြကို အလြန္အမင္း ေျခာက္ေသြ႕ေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ SPF ပါတဲ့ lip balm ေလး တစ္ေခ်ာင္းေတာ့ ေႏြဘက္မွာ ေဆာင္ထားၿပီး ေနေရာင္နဲ႔ ထိေတြ႕မယ့္အခ်ိန္တိုင္း ပံုမွန္ေလး ထပ္ထပ္ဆိုးေပးပါ။ ဒါမွသာ သင့္ႏႈတ္ခမ္းသားေလး ေရဓာတ္ျပည့္၀ၿပီး စုိေျပေနမွာပါ။

၂။    ဦးထုပ္ ဝိုင္းဝိုင္းႀကီးႀကီး ေဆာင္းပါ…
လွ်ာထိုးေလးသာပါတဲ့ cap ဦးထုပ္က သင့္မ်က္ႏွာေပၚကိုက်ေရာက္လာမယ့္ ေနေရာင္ေတြကို ဘက္ေပါင္းစံုကေန ကာကြယ္မေပးႏိုင္ပါဘူး။ ဦးထုပ္ခပ္ဝိုင္းဝိုင္းႀကီးႀကီးကသာ ေနေရာင္ကို အမ်ားဆံုးကာကြယ္ေပးထားႏိုင္တာပါ။

၃။    Scrub မွန္မွန္လုပ္ပါ…
"ေႏြဘက္မွာ သင့္အေရျပားေပၚက ဆဲလ္ေသေတြကို ဖယ္ရွားေပးမယ့္ နည္းေတြထဲကအထိ ေရာက္ဆံုးနည္းကေတာ့ ေရမခ်ဳိးခင္မွာ Scrub မွန္မွန္လုပ္ေပးျခင္းပါ” လို႔ အေရျပားအထူးကု တစ္  ေယာက္က အၾကံျပဳထားပါတယ္။ ဂ႐ုတစိုက္ထားရမယ့္ေနရာေတြက ဒူးနဲ႔ ေျခမ်က္စိေနရာေတြပါ။ Scrub လုပ္ၿပီး ေရခ်ဳိးၿပီးတဲ့ေနာက္ ႏွစ္သက္ရာအဆီေလးတစ္ခုခု လိမ္းထားလိုက္ပါ။

၄။    အရည္ရႊမ္းတဲ့အသီး မ်ားမ်ားစားပါ…
သခြားေမႊးသီးလို၊ ဖရဲသီးလို အခ်ဳိမ်ားၿပီး အရည္ရႊမ္းတဲ့ အသီးေတြဟာ ေႏြရာသီမွာ ေရဓာတ္လိုအပ္ေနတဲ့ သင့္ အသားအေရအတြက္ အေကာင္းဆံုးေရြးခ်ယ္မႈပါ။ အရသာလည္းရွိၿပီး အရည္ရႊမ္းတဲ့အတြက္ ဒီလိုအသီးေတြ ပိုမိုစားသံုးျခင္းျဖင့္ သင့္အသားအေရကို ေနေရာင္ျခည္ဓာတ္က ကာကြယ္ရာလည္းေရာက္ပါတယ္။

၅။    မ်က္ႏွာကို ဂ႐ုစိုက္ပါ…
ေနေရာင္နဲ႔ အထိအေတြ႕မ်ားလို႔ ညိဳလာတဲ့ မ်က္ႏွာအသားအေရကို ဂ႐ုစိုက္ဖို႔ မေမ့ပါနဲ႔။ ခပ္လြယ္လြယ္နည္းလမ္းေတြကိုသံုးၿပီး ျပဳျပင္ေပးလို႔ရပါတယ္။ ေရခဲေသတၱာထဲက စေတာ္ဘယ္ရီ ခပ္ႀကီးႀကီးတစ္လံုးကို ယူလို႔ အႏွစ္ပံုစံျဖစ္ေအာင္ ဖိေခ်ပစ္ပါ။ အဲဒီ့စေတာ္ဘယ္ရီအႏွစ္ကို မ်က္ႏွာေပၚမွာ စက္၀ိုင္းပံုစံလိမ္းေပးၿပီး (၂) မိနစ္ေလာက္ ခဏထားလိုက္ပါ။ ၿပီးေတာ့မွ ေရေဆးခ်လုိက္ပါ။ ေနေရာင္ေၾကာင့္ျဖစ္လာတဲ့ မ်က္ႏွာအသားအေရ ပ်က္စီးမႈမ်ားကို အေကာင္းဆံုးကာကြယ္ေပးႏိုင္တဲ့ နည္းလမ္းတစ္ခုပါ။

၆။    ေနေရာင္ကာတဲ့ေဖာ္ျမဴလာကို စားၾကည့္ပါ…
အိမ္မွာရွိတဲ့ ေနေရာင္ကာ ကရင္မ္ေတြကို စားဖို႔ မဟုတ္ပါဘူး။ ဗီတာမင္ စီ နဲ႔ ဗီတာမင္ အီး ကို တြဲဖက္စားသံုးႏိုင္မယ္ဆို အသားအေရကို ေနေလာင္ျခင္းက အေကာင္းဆံုးကာကြယ္ႏိုင္တယ္လို႔ အေရျပားအထူးကု တစ္ေယာက္က အႀကံျပဳထား ပါတယ္။ ဗီတာမင္စီ ႂကြယ္၀တဲ့ ဘယ္ရီသီးေတြ၊ ခရမ္းခ်ဥ္သီးေတြကို ဗီတာမင္ အီး ႂကြယ္၀တဲ့ အေစ့အဆန္ေတြနဲ႔ တြဲဖက္သုပ္စားျခင္းက ေနေရာင္ကာကြယ္မယ့္ အေကာင္းဆံုး ဟင္းတစ္မယ္ျဖစ္ပါတယ္။